Březen 2008

S láskou jde Titanic ke dnu

29. března 2008 v 8:40 | verunka
Všichni to známe....je to klasika...nešťastná láska...avšak před tím si to užili...filmu Titanic Jack a Rose (těch jedenáct oscarů zatím nepočítám...)

http://www.euronet.nl/users/w_solarz/z13.gif

Obrázek “http://www.peterweircave.com/dave/film/titanic.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.http://www.4to40.com/images/fastforward/jul2002/titanic_the_movie.jpg

Obrázek “http://news.bbc.co.uk/olmedia/510000/images/_510043_titanic150.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.Obrázek “http://www.hollywoodlot.com/images/articles/titanic2.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.Obrázek “http://www.links2love.com/love/romance/pictures/titanic_sm.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.
http://img.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/051019/173026__titanic_l.jpg
Kate Winslet at Rose DeWitt Butaker

Obrázky

29. března 2008 v 8:37 | verunka

Titanic

29. března 2008 v 8:35 | verunka
Více než tři čtvrtě století uplynulo od chvíle,kdy se v mrazivé noci ze 14. na 15.Dubna 1912 jižně od ostrova Nový Foundland potopil po srážce s plovoucím ledovcem obrivitý TITANIC,největší a nejluxusnější loď té doby,tehdy zahynulo1500 cestujících a členů posádky.

Plavba

29. března 2008 v 8:33 | verunka
Ve středu ráno 10. dubna 1912 byl na nástupišti číslo 12 největšího londýnského nádraží Waterloo přistaven zvláštní vlak společnosti White Star line. Pokaždé, když z přístavu Southampton vyplouval na pravidelné lince spojující Evropu se Severní Amerikou některý z velkých osobních parníků společnosti, čekal tento vlak, složený jen z vagónů první třídy, na cestující, kteří poslední noc strávili v Londýně.
Ručičky velkých nádražních hodin ukazovaly půl deváté a na nástupišti podél vlaku postávaly skupinky mužů a žen, kteří tentokrát zvolili k cestě přes oceán chloubu společnosti White Star Line, novotou zářící obrovitý Titanic, chystající se na svou panenskou plavbu. Zatím rozprávěli s přáteli a příbuznými, kteří se s nimi přišli rozloučit.
Ve tři čtvrtě na deset zazněla píšťala lokomotivy, zasyčela pára a vlak se dal do pohybu. Za necelou hodinu a půl vjížděl do southamptonského přístavu. V přístavišti se tyčil ve vší své mohutné majestátnosti Titanic. Nad jeho předními třemi komíny, u kterých široké černé pruhy na koncích označovaly, že loď náleží rejdařství White Star Line, se vznášely chomáče šedivého kouře.
Po celé dopoledne proudily k nábřeží a po širokých můstcích vedoucích na paluby Titaniku zástupy lidí. Přicházely stovky příslušníků posádky včetně topičů, stevardů, důstojníků, mechaniků, mazačů a stovky cestujících spolu se známými a rodinnými příslušníky, kteří chtěli využít příležitosti a prohlédnout si obrovskou loď. Southamptonské hotely byly z úterý na středu plně obsazeny, ale po snídani již všichni odcházeli k Oceánskému doku.
Cestující i jejich doprovod využívali hodin před vyplutím k prohlídce rozlehlého zázraku lodního stavitelství. A Titanic skýtal mnoho překvapení a důvodů k obdivu. Již první pohled na masív lodi bral cestujícím dech. Třiadvacet metrů nad vodní hladinou ležela nejvyšší paluba Titaniku, do výšky dalších jednadvaceti metrů čněly čtyři obrovské komíny.
Po výstupu na palubu čekala cestující třetí třídy rychlá prohlídka lodním lékařem. Ti, kteří prohlídkou úspěšně prošli, byli desítkami stevardů směrováni do určených ubytovacích prostorů. Lodní lístky měly čísla odpovídající číslům kabin a lůžek a celá procedura probíhala hladce. Ubytování ve třetí třídě na Titaniku se vůbec nedalo srovnat s tím, v jakých podmínkách cestující III. třídy přeplouvali oceán ještě v nedávné minulosti. Všechny ubytovací prostory byly dobře větrány, vytápěny a osvětlovány elektrickými světly. Třetí třída měla i svoji kuřárnu, společenskou místnost, rozlehlou jídelnu a promenádu se stolky a židlemi, kde bylo možno trávit čas za každého počasí. Jídlo bylo prosté, ale kvalitní, mnoho chudáků, kteří na této velké lodi odjížděli hledat za mořem nový domov, už po prvním dnu přiznávalo, že takovou hojnost jídla neměli na talířích dosud nikdy v životě. Přitom cena lístků pro třetí třídu byla, přijatelná, stály pouze několik liber.
Zatímco výkonné elektrické jeřáby přenášely z nábřeží na loď náklady zavazadel a poslední hromady zásob všeho druhu, na palubách, chodbách a schodištích vládl čilý ruch. Cestující i návštěvníci prošli na člunové palubě kolem bíle natřených záchranných člunů, zavěšených na spouštěcích jeřábech; mnoho z nich se při pohledu na čluny usmívalo, pokládali je za úplně zbytečnou součást vybavení. Myšlenka na katastrofu a možnost potopení této lodi se zdála absurdní.
Blížila se dvanáctá hodina. V kapitánské kajutě v zadní části navigačního můstku se kapitán Edward J. Smith rozloučil se svými hosty. Poté podepsal hlášení společnosti, ve kterém oznamoval, že loď je naložena a připravena k plavbě, že stroje a kotle jsou v dokonalém stavu.
V době, kdy Titanic kotvil v Southamptonu, způsobil kapitán Smith hodně rozruchu svým požadavkem vyměnit na poslední chvíli vrchního důstojníka W. M. Murdocha za H. T. Wilda, který pod Smithem sloužil jako vrchní důstojník na Olympiku. Společnost požadavku svého komodora bez námitek vyhověla a Wilde byl pro tuto plavbu přemístěn z Olympiku na Titanic.
Problémy neměli jen důstojníci, ale i většina posádky. Převážná část strojníků, námořníků, topičů, mazačů a stevardů přišla na Titanic zhruba týden před vyplutím. To byla příliš krátká doba na to, aby se poznali a vytvořili sladěný tým, i na to, aby se dokázali bez potíží na tak velké lodi orientovat. Situaci zkomplikovala i velká stávka horníků, probíhající právě v době, kdy měl Titanic vyplout. Nedostatek uhlí dolehl i na velké rejdařské společnosti, White Star Line nevyjímaje. Titanic potřeboval pro svých 159 nenasytných topenišť 650 tun uhlí denně, a aby mohl vůbec vyplout, musela společnost zrušit plánované plavby svých parníků Oceanic a Adriatic a jejich uhlí přemístit do bunkrů Titaniku. Ale ani to nestačilo a White Star Line odkoupila uhlí ještě od jiných lodí, například od amerického New Yorku.
Zrušení cest několika jiných lodí společnosti White Star Line mělo za následek, že značný počet jejich cestujících byl převeden na Titanic. Někteří tuto změnu uvítali, někteří nadšeni nebyli. Cestování na Titaniku bylo jednak nákladnější, neboť lístek druhé třídy tady stál víc než lístek první třídy na lodích, kterými chtěli původně plout, a nemálo z nich znepokojovala právě jeho mimořádná velikost. Jiným zase vadil fakt, že jde o první plavbu, která je u každé lodi provázena spoustou pověr.
Rozhodnutí společnosti White Star postavit tři obří lodě padlo v době, kdy parníky Mauretania a Lusitania se již plavily na svých linkách. Traduje se, že Pirrie a Bruce Ismay se jednoho večera sešli při "kávě a doutníku". Olympic a Titanic měly být o 33 metrů delší než Cunardovy parníky, měly být pouze o čtyři až pět uzlů pomalejší a tonáží 46 000 tun měly předstihnout konkurenci. Při stavbě se nemělo hledět na náklady ani na protesty správců přístavišť, že pro Olympic a Titanic nebude v přístavech dost místa. Zejména v New Yorku se velice zlobili. Aby ukázal správám přístavů, že zaspaly dobu, Pirrie odpověděl, že zamýšlí postavit osobní loď dlouhou 330 metrů, a nevylučoval tonáž 100 000 tun.
Pirrie nepochybně uvažoval velkoryse. V době, kdy kreslil svoje plány, nejen že nebyl ani na jedné straně Atlantiku dok, do něhož by se nové lodě vešly, ale nestála také ani dostatečně velká loděnice, kde by je bylo možné postavit. Firma Harland & Wolff musela zkonstruovat mimořádně vyztužené ližiny, které by unesly hmotnost projektovaných lodí. Pod největším portálem té doby byly v loděnici Harland & Wolff stavěny bok po boku Olympic a Titanic
Kýl Titaniku byl položen v loděnicích firmy Harland & Wolff na Queen´s Islandu u Belfastu 31. března 1909. Titanic se stavěl pod největším portálovým jeřábem na světě bok po boku se sesterským Olympikem. Tři tisíce mužů usilovně pracovalo po dva roky a 31. května 1911, když Olympic již vyplouval na svou první plavbu přes oceán, byl Titanic spuštěn na vodu. Třináct minut po poledni se obrovitý trup dal na skluzu do pohybu a za dvaašedesát sekund se již pohupoval na hladině Irského moře. Slavnostní akt sledovaly z nábřeží velké davy diváků a pozvaných hostů. Byl mezi nimi i J. Pierpont Morgan, který za tím účelem přijel z Londýna, kde právě pobýval. Společnost White Star Line dokonce najala pobřežní parník k převozu stovek hostů do Belfastu, aby mohli být svědky velké podívané.
Až do vyplutí přicházel z hotelu, ve kterém byl ubytován, každé ráno na palubu i Thomas Andrews a do pozdních večerních hodin jednal s majiteli, předáky pracovních čet, strojníky, dodavateli, neměl minutu klidu.Všímal si každého detailu, nic neuniklo jeho zkušenému oku. Procházel chodbami, jídelnami, salóny, kajutami, radil při rozmisťování stolů, židlí, polic, žebříků k palandovým postelím ve III. třídě, elektrických ventilátorů. Prohlašoval, že nemůže být spokojen, dokud vše nebude v absolutním pořádku. 9. dubna napsal své ženě: "Titanic je nyní téměř hotový a věřím, že až zítra vyplujeme, bude dělat staré firmě čest." 10. dubna přišel na palubu už v šest hodin ráno a provedl poslední inspekci nové lodi. Byl spokojen.

Parník

29. března 2008 v 8:29 | verunka

Píseň Titanic

28. března 2008 v 20:04 | verunka


Krásné animky z jedničky

23. března 2008 v 11:06 | verunka
A ve větším:

Barbossova opička

22. března 2008 v 14:39 | verunka

Teague Sparrow

22. března 2008 v 14:37 | verunka
-Je strážce Kodexu (tedy Pirátského zákoníku)
-Je to otec Jacka Sparrowa
-Nosí stále u sebe Jackovu maminku (lebku)
-Poslouchá ho pejsek z vězení,který střeží klíče od Kodexu
-Říká Jackovi Sparrowovi "Jackie"
-Hraje na kytaru i ve filmu
-Má celkem velikou autoritu před piráty (Bratrský sněm)
-Je stejně vyšperkovaný jako jeho syn

rodinka Sparrow- foto

22. března 2008 v 14:35 | verunka

Sao Feng-velký plakát

22. března 2008 v 14:33 | verunka

Sao Fengova mapa

22. března 2008 v 14:32 | verunka

Animačka Saa

22. března 2008 v 14:31 | verunka


3 fota Billa

22. března 2008 v 14:29 | verunka

Fotostory 1

22. března 2008 v 14:25 | verunka
chvíli později
o chvíli později

Kanibal Johnny

22. března 2008 v 14:18 | verunka
5.Johnny Depp je prý "kanibal". Alespoň podle tvrzení příslušníků kmene jednoho z ostrovů Dominikánské republiky, kde hollywoodský herec momentálně natáčí třetí pokračování filmu Piráti z Karibiku. Ostrované jsou pobouřeni scénou, v níž Depp žvýká uťaté prsty.:
LOS ANGELES - "Filmové vylíčení našich domorodců jako divochů chtivých lidského masa je hrubě nepravdivé a politicky naprosto nekorektní," prohlásil kmenový náčelník Charles Williams. "Samozřejmě, že v minulosti tu byly případy násilí a krveprolití. Ale vypalovat nám v dnešní době znamení hanby je velice špatné. Až se Hollywood vrátí, budeme pokračovat v boji."
Členům kmene Garifuna se také vůbec nezamlouvá ta část filmu, v níž je kapitán Jack Sparrow, kterého Depp ztvárnil, opékán zaživa.
Herec se však ohrazuje s tím, že cílem bylo vyvolat smích diváků, a to se také podařilo. "To poslední, co bychom chtěli, je někoho urazit," řekl. "Je to výmysl a já myslím, že si to lidé uvědomují."

Geoffrey Rush

22. března 2008 v 14:18 | verunka
Geoffrey Rush potvrdil, že jej uvidíme i v pokračováních Pirátů z Karibiku.
Piráti z Karibiku - Prokletí Černé perly se stali jedním z nejúspěšnějších titulů minulého roku a producent Jerry Bruckheimer připravuje rovnou dvě pokračování, která budou po vzoru Matrixu 2 a 3 natočena současně. "Jsem rád, že se toho budu opět účastnit," řekl Geoffrey Rush magazínu Empire, "Jerry Bruckheimer i scenáristi jsou si dobře vědomi toho, že už jenom díky postavě Jacka Sparrowa se Piráti zapsali do filmové historie. Tak originální postava skýtá spoustu možností, kam se vydat dál".

Rushův Barbossa se vrátí, přestože na konci Prokletí Černé perly zahynul. Podle Rushe se však nejedná o návrat ze záhrobí - chystané dva díly prý totiž budou původním Pirátům dějově předcházet. "Myslím, že chystají něco jako Kmotra 2," prozradil Rush, který má i vlastní představu o podobě příběhu: "Chtěl bych vidět zamilovaného Jacka Sparrowa! Dokonce jsem scenáristům radil, že by Jack a Barbossa mohli usilovat o tutéž dívku. Já bych zvítězil a Jack by se vztekal... byla by to zábava. Uvidíme, s čím přijdou."